
Márkaépítés? – Kipróbálás generálás? – Eladás ösztönzés? – Adatbázis építés?
Egy promóció tervezésénél nagyon szorosan össze kell dolgoznunk a megrendelőinkkel hiszen mindannyiunk célja egy sikeres promóció. A célok meghatározása csak az első lépés, ki kell találni milyen csatornákat használjunk, hol és hogyan kommunikáljunk, a mechanizmus jellegét tekintve a nyereményvadász vagy a játékos fogyasztóknak kedvezzünk jobban? Végig kell menni a teljes folyamaton a játékba való jelentkezéstől a nyeremény kiküldéséig. Hogyan küszöböljük ki a csalásokat, be kell-e jelenteni a felügyeletnél, kell-e közjegyző, mennyi a nyereményadó? Mi közel 20 éve veszünk részt promóciók szervezésében és lebonyolításában így biztonsággal tudunk segíteni a kérdések megválaszolásában és a részletek kidolgozásában.
- Promóciós mechanizmusok kidolgozása
- Promóciós microsite programozása
- Játékszabály megírása
- Pályázatok feldolgozása, berögzítése
- Sorsolás bejelentése, lebonyolítása, végelszámolás beadása
- Nyertesek értesítése
- Ajándékok beszerzése, raktározása, csomagolása, kiküldése
- Értékbiztosítás, visszaérkező küldemények kezelése, újraküldése